گروه هنری سراب
  » نامزدهاي بهترين بازيگران كمدي سال

  » به وبلاگ گروه هنری سراب خوش آمدید
موضوعات مطالب
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
تعداد بازديدها:

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 196
بازدید کل : 102592
تعداد مطالب : 171
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1





برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس



طراح قالب

Template By: NazTarin.Com


درباره وبلاگ
مدیر گروه: رضا حیدریه
پيوند هاي روزانه
آرشيو مطالب
لينك دوستان

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

» دوستانه
» عکس های فوتبالی
» 18+
» تتورا
» اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان بوشهر
» صدا و سیمای بوشهر
» حوزه هنری بوشهر
» موبایل و سرگر می
» novel-رمان
» سرگرمی
» گروه موسیقی شبدیز
» اخبار ورزشی
» عسل چت
» fmi
» کیت اگزوز
» زنون قوی
» چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گروه هنری سراب و آدرس sarabgroup.art.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





» نامزدهاي بهترين بازيگران كمدي سال
 
عليرضا خمسه در نشست جشنواره نسل آفتاب از نامزدي رضا عطاران، محسن تنابنده، فرهاد آئيش، ويشكا آسايش، گوهر خيرانديش و بهاره رهنما در بخش بازيگري خبر داد و گفت: در بخش بزرگداشت هاي جشنواره نسل آفتاب از خانواده مرحوم ورشوچي تقدير خواهد شد.

به گزارش سينما پرس، نشت خبري جشنواره لبخند آفتاب با حضور اميررضا خادم مديرعامل موسسه نسل آفتاب، عليرضا خمسه دبير جشنواره و اميرشهاب رضويان عضو هيئت انتخاب برگزار شد.

اميررضا خادم در ابتداي نشست گفت: ما به عنوان يك موسسه فرهنگي، هنري و ورزشي نزديك به 5 سال است كه تجربه برگزاري همايش و فعاليت هاي مختلف در حوزه هنر و ورزش را داريم. قرار بر اين بود كه از ابتداي شروع به كار موسسه در دو حوزه هنر و ورزش فعاليت كرده و شرايط اعتلاي فرهنگ و هنر ايران اسلامي را فراهم كنيم.

وي تصريح كرد: موسسه نسل آفتاب از سال گذشته در حوزه هنر مراسم لبخند آفتاب را برگزار كرده و از بزرگان طنز سيما و سينما تقدير به عمل آورد. در ابتدا در تلاش بوديم تا دومين دوره جشنواره قبل از محرم و صفر امسال برگزار شود كه بنا به دلايلي به اوايل اسفندماه سال جاري موكول شد. اين جشنواره به بازيگران، كارگردانان و بهترين فيلم خواهد پرداخت.

خادم ادامه داد: برگزاري چنين جشنواره هايي به صورت سالانه مي تواند در وضعيت طنز بسيار تاثيرگذار باشد، اما چندان به آن پرداخته نشده، ما در تلاش هستيم تا اين جشنواره را در برنامه هاي سالانه جشنواره هاي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي قرار دهيم.

وي ابراز داشت: متاسفانه اهالي طنز كمتر مورد توجه قرار گرفته است. اين در حالي است كه در شرايط امروز خندادن مردم و ايجاد توسعه نشاط عمومي كار سختي است و جاي خالي اين جشن در طول سال برگزار مي شد. متاسفانه وزارت ارشاد تا امروز هيچگونه حمايتي در برگزاري اين جشنواره نداشته و تمامي هزينه اين جشن توسط بخش خصوصي تامين شده است.

عليرضا خمسه دبير اين دوره از جشنواره در ادامه نشست گفت: وقتي آفتاب لبخند مي زند بايد دور هم جمع شويم. در جامعه عبوس و گرفته اي كه در آن زندگي مي كنيم كمتر كسي به آفتاب نگاه مي كند تا لبخند را در آن كشف كند. در اين ميان موسسه لبخند آفتاب به كمدي توجه دارد. جامعه اي موفق است كه آرمان گرا و هدف گرا باشد، چنين جامعه اي با طراوت و شاداب بوده و هميشه رو به آينده جلو مي رود.

وي تصريح كرد: متاسفانه مردم ما لبخند را فراموش كرده اند. در چنين شرايطي سربازاني هستند كه در جبهه شادي و لبخند كار مي كنند و بايد از آن ها تقدير كرد، آن هم در جامعه اي كه لبخند را فراموش كرده است. به همين دليل بايد تلاش كنيم تا مردم بيشتر لبخند بزنند.

وي ابراز داشت: كمدين ها در تلاش هستند تا آثار طنز را توليد كنند. بايد تلاش كنيم تا دولتمردان بفهمند كه بايد جشنواره اي در اين زمينه برگزار كنند. در اين دوره از جشنواره فيلم هاي توليد شده در سيما و سينما در سال هاي 88 تا 89 را توسط اميرشهاب رضويان، علي معلم، كمال تبريزي و حبيب رضايي مورد داوري قرار گرفته است.

وي ادامه داد: 40 فيلم مختلف در سيما و سينما مورد ارزيابي قرار گرفت، در بخش سينمايي فيلم هاي اسب حيوان نجيبي است، پوپك و مش ماشاالله، سن پترزبورگ، ورود آقايان ممنوع و هيچ انتخاب شدند. در بخش تلويزيون نيز مرد هزار چهره و ساختمان پزشكان انتخاب شد.

خمسه گفت: در بخش بازيگران نيز رضا عطاران، محسن تنابنده، فرهاد آئيش، ويشكا آسايش، گوهر خيرانديش و بهاره رهنما انتخاب شده اند. در بخش كارگرداني: عبدالرضا كاهاني، فرزاد موتمن، مهران مديري و رامبد جوان و در بخش فيلمنامه مهراب و پيمان قاسم خاني و سروش صحت، كه در هر بخش از بين اسامي اعلام شده يك نفر در روز شنبه ششم اسفند ماه، همين هفته انتخاب خواهند شد.

وي ابراز داشت: همچنين در بخش بزرگداشت ها نيز از خانواده مرحوم ورشوچي تقدير خواهد شد. اين يك جشنواره نيست، بلكه محلي براي تقدير و تشكر از كساني است كه در جبهه شادي براي مردم خدمت مي كنند. اين جشن مي تواند شرايطي را فراهم كند تا دوباره كمدي را به ياد همه بياوريم.

امير شهاب رضويان نيز گفت: متاسفانه اين روزها سينماي ايران در تسخير فيلم هاي غير طنزي است كه با نام طنز به مردم عرضه مي شود، فيلم هايي كه بيشتر هجو بوده و بيشتر شامل انوع شوخي هاي جنسي و يا شوخي با لهجه ها و قوميت ها است. در گذشته سينماي ايران داراي فيلم هاي طنز بسيار خوبي بود، اما فرآيند همانند سازي در سينماي كمدي سبب شد تا اين ژانر از سينما در كشور محكوم به شكست شود.

وي افزود: ايران ريشه هاي عميقي در ادبيات طنز داشته و زماني كه طنز ادبي وجود داشته باشد مي توانيم طنز تصويري را داشته باشيم. اين جشنواره مي تواند با معرفي طنز جدي نگاه هنرمندان به طنز را تغيير دهد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





»  نوع مطلب : <-PostCategory->
»  نوشته شده در چهار شنبه 3 اسفند 1390برچسب:, توسط اهورا | لينك ثابت |

» عناوين آخرين مطالب ارسالي
سال نو مبارک
فراخوان نوزدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان
فراخوان اولین جشنواره تئاتر تک رضوی منتشر شد
فراخوان سوگواره تئاتر خیابانی ”واقعه”
فراخوان بخش تئاتر دومین یادواره هنری تجلی بصیرت سال 1391
تاریخ برگزاری جشنواره تئاتر شهر اعلام شد
بیوگرافی فرهاد اصلانی
جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی به "جدايي"رسید + اخبار مربوطه
فراخوان عضو گیری
مرد اول بازیگری ایران استعفا کرد
نامزدهاي بهترين بازيگران كمدي سال
تعامل خوب موسیقدانان با حوزه هنری منجر به تولید آثار معتبر شده است
جستاری درباره ارتباط تئاتر و مدرنیته
گفت‌و‌گو با ”مسعود رایگان” کارگردان نمایش ”شرق شرق است”
اختتامیه سی امین جشنواره فیلم فجر ، در شب بیست و سوم بهمن با معرفی برگزیدگانش برگزار شد.
فیلم اکران‌نشده مرحوم خسرو شکیبایی
اعلام برگزیدگان جشنواره تئاترفجر
اعلام برگزیدگان بخش نمایش های خیابانی، رادیو تئاتر، مسابقه عکس تئاتر و مسابقه تئاتر جشنواره تئاتر فج
نگاهی به نمایش ”در جست و جوی تاریخ تولد و انقراض ماموت‌ها” به کارگردانی ”علی راضی” از فرانسه
نگاهی به حواشی ششمین روز از سی امین جشنواره بین المللی تئاتر فجر